Aplikacja mobilna Nasz Bank (Aplikacja) została stworzona, dla Klientów Vistula Banku Spółdzielczego (Bank), którzy mają podpisaną z Bankiem stosowną umowę.
Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku z urządzenia mobilnego.
Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na zasady Polityki Prywatności wymienione w niniejszym dokumencie.
Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
Przy instalacji Aplikacja prosi użytkownika o udzielenie zgody na dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
Pamięci.
Lokalizacji.
Aparatu.
Kontaktów.
Telefonu.
Obowiązuje od 27 października 2020 r.
Kontakt:
Vistula Bank Spółdzielczy
ul. Rębowska 2
09-150 Wyszogród<
www.vistulabs.pl
1. Centrala Banku tel. (24) 231 12 00 | 2. Oddział w Wyszogrodzie tel. (24) 231 10 34 | 3. Oddział w Czerwińsku nad Wisłą tel. (24) 231 50 02 |
4. Oddział w Iłowie tel. (24) 277 40 36 | 5. Filia w Sochaczewie tel. (46) 863 42 85 | 6. POK w Małej Wsi tel. (24) 231 40 35 |
7. Oddział w Bodzanowie tel. (24) 222 00 01 | 8. Filia w Bielsku tel. (24) 235 73 27 | 9. POK w Czerwińsku nad Wisłą tel. 660 431 223 |
Vistula Bank Spółdzielczy, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Łodzi - Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000100567 | REGON 000508916 | NIP 774 10 18 830 | KOD SWIFT POLUPLPR |