Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w aplikacji mobilnej Vistula Banku Spółdzielczego Nasz Bank dostępna jest usługa BLIK.
BLIK to metoda płatności mobilnych, która umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych i internetowych, wpłacanie i wypłacanie gotówki w bankomatach oraz dokonywanie przelewów z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy
do akceptowania operacji na telefonie.
Już dziś Vistula Bank Spółdzielczy jako jeden z pierwszych Banków w Zrzeszeniu BPS S.A. udostępnia Państwu nową funkcjonalność pozwalającą na wykonywanie przelewów na numer telefonu za pośrednictwem BLIKA w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Funkcja ta polega na natychmiastowym przesyłaniu pieniędzy z rachunku bankowego jednego użytkownika na rachunek innego, z wykorzystaniem numerów telefonu uczestników transakcji. Główną zaletą przelewów za pomocą numeru telefonu w BLIK są szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy.
Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualizacja aplikacji mobilnej Nasz Bank.
1. Centrala Banku tel. (24) 231 12 00 | 2. Oddział w Wyszogrodzie tel. (24) 231 10 34 | 3. Oddział w Czerwińsku nad Wisłą tel. (24) 231 50 02 |
4. Oddział w Iłowie tel. (24) 277 40 36 | 5. Filia w Sochaczewie tel. (46) 863 42 85 | 6. POK w Małej Wsi tel. (24) 231 40 35 |
7. Oddział w Bodzanowie tel. (24) 222 00 01 | 8. Filia w Bielsku tel. (24) 235 73 27 | 9. POK w Czerwińsku nad Wisłą tel. 660 431 223 |
Vistula Bank Spółdzielczy, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Łodzi - Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000100567 | REGON 000508916 | NIP 774 10 18 830 | KOD SWIFT POLUPLPR |