Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego.
Aplikacja ta umożliwia Państwu korzystanie z usług Banku na urządzeniach mobilnych w swobodny i bezpieczny sposób, dostęp do finansów bez względu na czas i miejsce.
Funkcje aplikacji Nasz Bank:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
- wykonywanie przelewów internetowych,
- wykonywanie przelewów QR,
- zakładanie i likwidowanie lokat,
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.
Dostęp do aplikacji Nasz Bank chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Jak pobrać aplikację:
1. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
Gotowe: „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Aplikacja mobilna Nasz Bank już wkrótce dostępna dla smartfonów z systemem iOS.
1. Centrala Banku tel. (24) 231 12 00 | 2. Oddział w Wyszogrodzie tel. (24) 231 10 34 | 3. Oddział w Czerwińsku nad Wisłą tel. (24) 231 50 02 |
4. Oddział w Iłowie tel. (24) 277 40 36 | 5. Filia w Sochaczewie tel. (46) 863 42 85 | 6. POK w Małej Wsi tel. (24) 231 40 35 |
7. Oddział w Bodzanowie tel. (24) 222 00 01 | 8. Filia w Bielsku tel. (24) 235 73 27 | 9. POK w Czerwińsku nad Wisłą tel. 660 431 223 |
W celu uzyskania zdalnej pomocy prosimy pobrać poniszy program AnyDesk