Karta płatnicza „niespersonalizowana”
Dzięki karcie płatniczej „niespersonalizowanej”, nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.
Kartą zapłacisz szybko i wygodnie na każdym kroku - w sklepach, kinie czy restauracji w Polsce i na całym świecie.
- karta „niespersonalizowana” – karta (bez imienia i nazwiska Użytkownika), która może być wydana „od ręki” przy podpisaniu umowy o kartę wraz z numerem PIN do karty,
- karty wydane jako niespersonalizowane wznawiane są jako karty spersonalizowane,
- karty niespersonalizowane aktywowane są w momencie wykonania pierwszej transakcji z użyciem numeru PIN,
- okres ważności karty niespersonalizowanej wynosi 12 miesięcy i kończy się w ostatnim dniu miesiąca wskazanego na jej awersie,
- komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
- bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
- szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek,
- łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 4000 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, GBW SA, MR Banku SA oraz banków BGŻ SA i Planet Cash),
- dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat,
- kontrola nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej,
- dokonywanie transakcji w Internecie,
- poczucie bezpieczeństwa - korzystając z kart płatniczych klient unika konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie naraża się na ich utratę,
- możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie,
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty,
- bezpłatne ubezpieczenie.
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty, możesz dokonać natychmiastowego jej zastrzeżenia w każdym oddziale Banku lub telefonicznie pod numerem
(86) 215 50 50
(serwis Banku BPS S.A. jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
Wstecz