Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Czerwińsku nad Wisłą z siedzibą w Wyszogrodzie informuje, iż klientom Banku przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych przez Bank lub jego działalność.
Reklamację należy zgłosić do Banku niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia, w celu umożliwienia rzetelnego rozpatrzenia reklamacji.
Dopuszczalną przez NBS Czerwińsk jest forma pisemna. Reklamację można złożyć:
w siedzibie Banku, w każdej jednostce organizacyjnej Banku zajmującej się obsługą klienta,
za pośrednictwem poczty, posłańca lub osobiście.
Reklamację można składać przez pełnomocnika dysponującego pełnomocnictwem posiadającym zwykłą formę pisemną, chyba że istnieją szczególne uwarunkowania faktyczne wskazujące na konieczność zachowania innej formy szczególnej. Złożenie reklamacji przez klienta w każdej jednostce organizacyjnej Banku zajmującej się obsługą klienta jest równoznaczne ze złożeniem jej w Banku, jeżeli chodzi o początek biegu terminu rozpatrzenia reklamacji. W przypadku złożenia reklamacji w sposób inny niż za pośrednictwem poczty lub kuriera, Bank na życzenie klienta przekazuje mu potwierdzenie złożenia reklamacji w trybie z nim uzgodnionym.
Aby pomóc nam w rozwiązaniu Państwa problemu będziemy potrzebować:
imię, nazwisko i adres, numer rachunku, numer telefonu,
szczegóły reklamacji
Każda złożona reklamacja do NBS Czerwińsk zostanie rozpatrzona w sposób zapewniający wydanie niezależnego i obiektywnego rozstrzygnięcia problemu bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie do 30 dni od daty otrzymania reklamacji. W przypadku, gdy z uwagi na złożoność sprawy, zachodzi konieczność przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego i termin 30-dniowy może zostać niedotrzymany. Bank informuje klienta o:
przyczynie opóźnienia,
wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone,
wskazuje przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.
W tym przypadku termin rozpatrzenia skargi przez Bank i udzielenia odpowiedzi nie może być dłuższy niż 90 dni.
Informujemy również, że:
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Czerwińsku nad Wisłą z siedziba w Wyszogrodzie podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie.
w przypadku klientów konsumentów istnienie możliwości zwrócenia się o pomoc do Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumenta,
w przypadku sporu istnieje możliwość jego polubownego rozwiązania.
Organem odwoławczym od sposobu rozstrzygnięcia reklamacji jest Zarząd Banku.
Szczegółowych informacji dotyczących zasad składania reklamacji w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Czerwińsku nad Wisłą z siedzibą w Wyszogrodzie udzielają pracownicy Banku.
Dyrektor Boszko Maciej | 781 870 873 |
Dyrektor Jabłońska Wioleta | 781 870 879 |
Dyrektor Stelmach Joanna | 781 870 874 |
1. Oddział w Wyszogrodzie | 2. Oddział w Czerwińsku nad Wisłą | ||
Kierownik Sali Obsługi |
661 513 826 | Inspektor ds. bankowych | 661 513 457 |
Ekspert ds. kredytów |
661 541 815 | Inspektor ds. bankowych | 660 435 746 |
Inspektor ds. bankowych | 665 016 760 | Młodszy inspektor ds. bankowych | 726 170 438 |
Młodszy inspektor ds. bankowych | 661 521 716 | Starszy referent | 781 870 877 |
Starszy referent | 661 521 293 | Starszy referent | 661 553 198 |
Referent | 660 431 223 | ||
3. Oddział w Iłowie | 4. Filia w Bielsku | ||
Specjalista ds. bankowych | 661 592 758 | Inspektor ds. bankowych | 660 499 346 |
Inspektor ds. bankowych | 661 591 062 | Inspektor ds. bankowych | 661 586 008 |
Młodszy inspektor ds. bankowych | 661 525 570 | ||
Młodszy inspektor ds. bankowych | 726 105 515 | ||
5. POK w Małej Wsi | 6. Filia w Sochaczewie | ||
Specjalista ds. bankowych | 661 543 760 | Inspektor ds. bankowych | 661 534 101 |
Vistula Bank Spółdzielczy, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Łodzi - Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000100567 | REGON 000508916 | NIP 774 10 18 830 | KOD SWIFT POLUPLPR |